מרצה ביום גיבוש

הרצאות לימי גיבוש – לחוויה מגבשת ומעוררת מחשבה

כאשר אנחנו הולכים לעבודה שלנו מדי בוקר אנחנו רוצים ללכת למקום שנעים לשהות בו ובעל אווירה נעימה. אם אנחנו רוצים לתרום ליצירה של אווירה נעימה והדדית במקום העבודה שלנו אנחנו צריכים להשקיע בכך. יציאה ליום גיבוש של החברה או המחלקה או המשרד, יכולה ליצור קרבה, קשרי חברות ולשפר משמעותית את הדינמיקה בתוך החברה. ימי גיבוש נועדו לשבור את שגרת היומיום, אבל אין שום סיבה שלא נפיק מהם גם משהו לתועלת האישית של העובדים, שאגב בהכרח גם תשפיע על החברה לטובה. ההחלטה על מה לעשות ביום גיבוש אינה פשוטה, שילוב בין פעילות ומנוחה הוא חשוב ולכן מומלץ מאוד כדי ליצר ערך מוסף ולתת לעובדים גם חומר למחשבה , דרך מצויינת לעשות את זה היא על ידי הרצאות.

הרצאות לימי גיבוש – איזה הרצאות מתאימות?

מגוון ההרצאות לימי גיבוש הוא אדיר, עם זאת יש חשיבות בבחירת נושאים שמהווים מכנה משותף לכל העובדים בחברה. אם אנחנו רוצים שההרצאות שיש בימי הגיבוש של החברה יהיו מעניינות אנחנו יכולים לבחור לשמוע הרצאות על החיים ועל קשרים בין בני אדם. לא משנה מה התפקיד שלנו בעבודה כמעט כל אדם תמיד מעוניין לשמוע הרבה מאוד תובנות שיעזרו לו להיות חזק יותר או רגיש יותר בקשרים שיש לו בעולם ובמערכות היחסים השונות שלו. הרצאות בנושא של דרכי חשיבה יצירתיות או בנושא של חוש הומור והשימושים השונים שלו בקשרים אנושיים למשל יכולות להעשיר את העובדים ולאפשר להם גם הנאה וגם הרבה עניין ואף כלים להתנהגות חיובית. 

הרצאות ששוברות את הקרח

הרצאה איכותית יכולה לסייע לנו לשבור את הקרח ביום הגיבוש של החברה שלנו ולהפוך את כל המשתתפים ביום הגיבוש למשוחררים, חופשיים ורגועים יותר. רפאל כהן הוא אחד מהמרצים המובילים והוא מומלץ מאוד להרצאות בימי גיבוש חברתיים. ההרצאות של רפאל כהן ידועות כמעניינות מאוד ומעשירות ומהוות שילוב מנצח של מרצה כריזמטי ונושאים מרתקים. כהן מתרכז בהרצאות שלו בנושאים שונים כמו למשל התנהלות ארגונית נכונה, התנהגות ארגונית שמובילה למצוינות אישית וחברתית וגם בנושאים כמו חוש הומור וחשיבה יצירתית. ההרצאות תמיד קולחות ועשירות בדימויים ואנקדוטות והן מסופרות בשפה ברורה ורהוטה. פנו עוד היום לרפאל כהן לקבלת פרטים נוספים ולהפיכת יום הגיבוש הבא שלכם להצלחה.

אולי יעניין אותך:  מרכזיה רגילה או מרכזיה בענן?
You Might Also Like