מסכה, מזרק וכדורים

פורטל הבריאות של מדיקו – לדעת יותר על הבריאות שלכם

אומרים שלשאול את גוגל זה לא הדבר הטוב ביותר לעשות כשיש שאלות אבל כשנכנסים לפורטל הבריאות של מדיקו מצליחים לפחות לקבל מידע שעוזר לכם לדעת יותר על הבריאות שלכם ואל מי לפנות כדי לעבור את הבדיקות הנכונות. זה חשוב לא פחות לדעת יותר על מצבכם ולברר מידע שלא תמיד לרופאים יש זמן להסביר לכם. כך, כשתרצו לבוא לרופא לעבור את האבחון לפחות תדעו במה מדובר ולמה חשוב לשאול את השאלות הנכונות. זה התפקיד של אתר כמו מדיקו, לתת לכם מידע וכיוון לשאלות לאנשי המקצוע.

מה תמצאו בפורטל מדיקו?

הפורטל מציג לכם מידע מכל סוג בכל פורמט אפשרי, ממאמרים, מחקרים ושאלות ותשובות ועד סרטונים ותמונות. אם תרצו אפילו לדעת איך נראים לפני ואחרי פרוצדורות שונות אתם יכולים למצוא הכל בפורטל ולהתרשם בנוגע למה שצריך לדעת על כך. בכל פעם שאתם רוצים לדעת משהו שאין לכם את מי לשאול עליו, עדיף לברר כאן ולא ללכת לשאול אנשים בפייסבוק או בכל פלטפורמה חברתית שבה יש אולי הרבה רצון טוב אבל המידע שם אינו מוסמך ויכול לבלבל אתם או להזיק לכם. בפורטל יש אנשי מקצוע מתחום הרפואה שחולקים מהידע שלהם ועומדים לרשותכם כדי לתת את המידע האמין והמהימן שנחוץ לכם. 

מניתוח קוסמטי ועד מחלה כרונית

חשוב לדעת שעל כל השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו גם בנוגע לאפשרויות לניתוח פלסטי או כיצד להתמודד עם מחלה כרונית, יש לנו את מי לשאול בפורטל זה. אלפי מאמרים בנושאים שונים, גם על תסמינים ובעיות רפואיות נדירות ביותר, כדי שלכל אחד יהיה מקום לבוא אליו ולקבל תשובות מוסמכות. נכון, זה לא מחליף התייעצות עם רופא ובדיקות, אבל לפחות יש לכם את מי לבקש להרחיב יותר או אפילו להסביר לכם מה שהרופא אמר לכם והתביישתם לבקש ממנו לחזור על ההסבר. 

אולי יעניין אותך:  ניתוחי כתפיים – אל תסתבכו עם רופא לא מקצועי

מה עושים בכל מיני מצבים?

יש לא מעט שאלות שאנחנו שואלים לפעמים בענייני תזונה, טיפים לשמירה על הבריאות, כיצד נכון לקחת תרופות ולהשתמש בתכשירים שונים, האם יש דרכים טובות יותר להתמודד עם מצבים שונים או לפחות למי לפנות כאשר אין לנו מושג אפילו איפה להתחיל והאם יש לנו בעיה רפואית שמחייבת התייעצות עם רופא. זהו פורטל שמספק לכם מידע ראשוני כמו עזרה ראשונה שמכוונת אתכם הלאה להמשיך ולבדוק ולטפל בזה במקום להישאר שאננים. במובן הזה מאמרים שתקראו בפורטל עשויים להציל חיים כשהם מתריעים על מצבים מסוימים ומכוונים אתכם ללכת לבדיקה כמה שיותר מהר. 

You Might Also Like